České pojišťovny zlepšily komunikaci s klienty

České pojišťovny zlepšily komunikaci s klienty

Podle průzkumu agentury Datank se pojišťovny v zlepšily v poskytování informací o produktech klientům.

Pracovníci Datanku navštívili pojišťovny jako fiktivní klienti a nejprve žádali o kalkulaci investičního životního pojištění, poté nabídku rizikového životního pojištění. Přístup jednotlivých pojišťoven pak hodnotili.

Celkově si vedly nejlépe MetLife a Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP). Co se týče jednotlivých parametrů hodnocení, tak v ochotě a osobním přístupu získala nejlepší hodnocení ČPP, následovaly Allianz, Generali a MetLife.

V oblasti kvality poskytnutých informací byla nejlepší MetLife, dále se umístily NN Životní pojišťovna, Kooperativa a Maxima. Pozitivní body si pojišťovny vysloužily poskytováním standardizovaného ukazatele SUN, jenž v grafické formě znázorňuje náklady pojistitele, rizikové pojistné a pojistné k investování. Zájemcům umožní snadné srovnání mezi nabídkami různých pojišťoven.

V meziročním srovnání se pojišťovny celkově zlepšily, zatímco loni bylo průměrné hodnocení 20,1 bodu z 30 možných, letos to bylo 20,5 bodu.

Podobné články

Vložit příspěvek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *