Novozélandská FMA rozšířila řadu národní regulačních úřadů, které varují před projektem SkyWay Capital.
SkyWay se prezentuje jako automatizovaný nadzemní dopravní systém podobný vlakům, u něhož rychlost může dosahovat až 500 km/h. Tento projekt je ve vývoji a nabízí lidem, aby do něj investovali formou nákupu akcií a vydělali peníze.
Společnost First Skyway Invest Group Limited, která za projektem stojí, sídlí v Londýně.
Ovšem podle regulačních orgánů České republiky, Belgie, Nového Zélandu, Estonska a Litvy je SkyWay Capital projekt, který nemá oprávnění nabízet jakýkoliv typ investic.
Belgický regulační úřad FSMA dokonce konstatoval, že SkyWay Capital vykazuje znaky pyramidové hry. To by znamenalo, že žádné skutečné obchodní aktivity neprobíhají, žádný dopravní systém ve vývoji není, pouze se od veřejnosti vybírají a přerozdělují peníze.
Proč by to mělo dopadnout stejne? Je to dopravní technologie? To musíte hned protivsemu říkat ze je to podvod? Vaše stránka je taky podvod.
Protože po letech slibů Skyway nikde nic nenasadil ani nezprovoznil, jeho „koncept“ je nefunkční.
To opět říkáte VY!!
Tak v diskuzi pod článkem o Five Winds a Lianoře už máte hezkou řádku lidí, kteří si stěžují, že je to podvod, že už rok nejsou peníze, jen sliby… Tady se Skyway to dopadne stejně.
Kdepak já investují do obou společnosti 👏💪👍. V tom je ten háček mužů si investovat kam chci! A ani regulátor mě v tom nezabrání 😉
Jistě, pokud chcete vyhazovat peníze z okna…
Jasné, opět pan JP,…
vidí upozornění Regulátorů a hned zaleze do díry 😃
Hned je všechno špatně 👍 pořad dokola🙈
Copak, už se bojíte naštvaných investorů do FWAMu a Lianory, kteří jsou rok bez peněz, tak utíkáte ke SkyWay? 😀 😀 😀
je 14.10.2020 a SkyWay je stale na tom istom. Takze nic moc
SkyWay je tecnnicky nezmysel, predpaty nosnik o dlžke 500 až 1000 m by sa neudržal / pri tych rozmeroch, ake su prezentovane /ani sam bez vagonov. Predpaty nosnik sa musi vyrobiť v jednom kuse, nemože byť zvarany, ako vyrobia nosnik 500 m dlhy ? ako ho prepravia na stavenisko ? či je to riešitelne, to sa da vypočitať pomocou statiky a dynamiky, Nie je potrebne budovať skušobne polygony.Predsa ked sa ide budovať most, tak maximalne sa urobi model v nejakom meritku, nebuduje sa most skušobny, a ak vyhovie, tak vedla postaviia most definitivny, Buduje sa na zákade presnych vypočtov a tak by to malo byť aj so SW. Ake to budu stlpy, ktore odolaju zemetraseniu aj teroristickemu utoku ? čital som, že nielenže bude nizka spotreba energie, ale bude mať sw nadbytok a bude elktrinu dodavať do siete, čo ma byť dalši prijem pre investorov .
Figeľ je v tom, že celý predpätý nosník je vnútri koľajnice. Nielen že sa v tomto prípade dá vyložiť na kotvové piliere, ale ešte sa dá aj zvariť, na pevno, s ďalším predpätým nosníkom a tak dokola podľa aktuálnych potrieb.
Skúšobná verzia je nevyhnutná kvôli certifikácii. Načo by ste stavali niekde hotové trate, keď by po nich ešte nemohli jazdiť dopravné prostriedky, ktoré by ešte len čakali na testovanie a certifikáciu?
Nejnovější reportáž z 22.2.2019 z běloruského Ekotechnoparku Skyway! Rezavějící popraskané stožáry, spousta zkorodovaného železa, téměř opuštěný areál, pusto.
https://tech.onliner.by/2019/02/22/skyway-3
Další článek včetně fotografie roztržené kabiny, došlo i kvážnému zranění řidiče – 16.12.2017.
https://tech.onliner.by/2018/09/18/skyway-2
Najnovšia reportáž z 26.12.2019
https://m.vk.com/away.php?to=https%3A%2F%2Fnew.skyway.capital%2Fnews%2F2299%3Fpartner_id%3D191870&post=575186056_3&el=snippet
buduje sa skušobna trať v Bielorusku, teraz za X -milionov sa bude budovať skušobna trať v SAE, atd.Ved po stranke statiky aj dynamiky sa da vypočitať, či navrhnuty system strunovej dopravy vyhovuje , a treba budovať, Ved ked sa ide stavať most cez rieku, tiež nepostavia vedla skušobny a až potom „na ostro “ Medzi stlpami ma byť vzdialenosť až 1000 m .Som zvedavy, ako vyrobia predpaty nosnik dlhy 1000 m / nemože byť zvarany, musi nbyť z jednoho kusa / a ako ho dostanu hore, ak bude važiť cca 350 ton ?