Regulátoři varují před SkyWay Capital

Regulátoři varují před SkyWay Capital

Novozélandská FMA rozšířila řadu národní regulačních úřadů, které varují před projektem SkyWay Capital.

SkyWay se prezentuje jako automatizovaný nadzemní dopravní systém podobný vlakům, u něhož rychlost může dosahovat až 500 km/h. Tento projekt je ve vývoji a nabízí lidem, aby do něj investovali formou nákupu akcií a vydělali peníze.

Společnost First Skyway Invest Group Limited, která za projektem stojí, sídlí v Londýně.

Ovšem podle regulačních orgánů České republiky, Belgie, Nového Zélandu, Estonska a Litvy je SkyWay Capital projekt, který nemá oprávnění nabízet jakýkoliv typ investic.

Belgický regulační úřad FSMA dokonce konstatoval, že SkyWay Capital vykazuje znaky pyramidové hry. To by znamenalo, že žádné skutečné obchodní aktivity neprobíhají, žádný dopravní systém ve vývoji není, pouze se od veřejnosti vybírají a přerozdělují peníze.

Podobné články

36 komentářů

    1. JP
      JP

      Ale ne, snad se tu nebudou opakovat ty manipulace jako s Questrou, Five Winds Lianorou a AGAMEM, kdy tu budete tvrdit, že se regulační úřady v jednotlivých zemích mýlí a vymýšlet si všelijaké historky…
      Informace v našem článku nejsou mylné, jsou stoprocentně pravdivé.

  1. David Kučera

    Dobrý den tenhle článek není objektivní, je pravda že např. V litvě byl yunitsky autor struných technologií označen za ruského špiona, a pyramidového krále, a stát proti němu začal s trestním stíháním, ještě před rokem 2014 z podezdření nelegální finanční činnosti, a na základě toho mu zabavili veškerý majetek, a byli mu zmrazeny účty. Nyní bylo trestní stíhání ukončeno pro nedostatek důkazů, a yunitsky žaluje litvu o 10 000 000 eur. Což byli peníze ivestorů které mu zabavili. A vaše tvrzení že žádná technologie ve vývoji není nebo že společnost nejeví žádné obchodní aktivity je nesmysl.Příště prosím než začnete vytvářet nějaký článek porovnejte si prosím obě strany mince. Myslím si že, kdyby to byl jenom dobře sofistikovaný podvod, tak vláda spojených arabských emirátů nevyčlení pyramidové hře pozemek o 50 hektarech v hodnotě 750 mil $ na už mimochodem druhý testovací polygon struných technologií. Tenhle článek je podle mého neobjektivní účel poškodit tuhle revoluční technologii, jako nespočet dalších společností a organizací, ale jak se říká na každou svini se vaří voda. Děkuji za pozornost

    Odpovědět
    1. JP
      JP

      Čím to, že zastánci SkyWay Capital používají stejnou rétoriku jako zastánci Questry, AGAMu, FWAMu a Lianory? Čím to, že zastánci SkyWay Capital mají stejné problémy s chápáním psaného slova?
      Takže znova, náš článek pouze shrnuje stanoviska a názory národních regulačních úřadů různých zemích. To, že je SkyWay Capital pyramidová hra, se domnívá belgický regulátor FSMA (https://www.fsma.be/en/warnings/first-skyway-invest-group-limited-skyway-capital). My pouze informujeme o jeho názoru, takže vaše poznámka o objektivtě je zcela mimo.

  2. Emil S.

    Tento clanok o sky way capital je praca neprajnikov/konkurencie?ktora si uvedomila,ze sky way capital a jeho strunova technologia na cele s jeho stvoritelom p.Yunickym napreduje a je jasne dokazatelne,ze sa nejedna o podvod teda o pyramidovu hru.Dalo by sa povedat ze maju nedostatok info.,co myslim si ze vedia velmi dobre o co ide.no musia tuto spolocnos sky way capital kritizovat ba az zpochybnovat.Za tym stoja velke corporacie co nebudem menovat,Kazdy si to moze domisliet.Drzim palce a stojim za sky way capital.

    Odpovědět
    1. JP
      JP

      Čím to, že zastánci SkyWay Capital používají stejnou rétoriku jako zastánci Questry, AGAMu, FWAMu a Lianory? Čím to, že zastánci SkyWay Capital mají stejné problémy s chápáním psaného slova?
      Takže znova, náš článek pouze shrnuje stanoviska a názory národních regulačních úřadů různých zemích. To, že je SkyWay Capital pyramidová hra, se domnívá belgický regulátor FSMA (https://www.fsma.be/en/warnings/first-skyway-invest-group-limited-skyway-capital). My pouze informujeme o jeho názoru, takže vaše poznámka je zcela mimo.

  3. Milan Vlček

    S prominutim toto může napsat akorat blbec kterej
    vubec neví o čem mluví a jen špiní tento projekt
    SKYWAY ma hmatatelné výsledky ty videa jsou skutečná technologie je certifikovaná a prijeďte se podivat buď osobně do Marinogorki do Běloruska
    nebo teď na Inotrans do Německa tam to uvidíte na vlastní oči .Už bylo dost lhaní máme internet a volny pohyb po celým světě tak už ty lidi vám na ty kecy neskočí.

    Odpovědět
    1. Miro

      Kedy tento podvod postaví funkčnú infraštruktúru a nie hračkársku dráhu ?😂 Dodnes nemá Skyway žiadny oficiálny kontrakt,ktorý by potvrdila aj druhá strana 😂 Stále sa ťahajú peniaze od ovečiek a nič sa za tie roky funkčné postavilo 😂

  4. Rasto

    Haha, nad debilitou niektorych ludi sa mozem len smiat. Myslim tych ludi, co pisu taketo hluposti ako je tento clanok. Nic lepsie a realnejsie ako investovat do Skyway som nevidel. Tupec co tento clanok napisal. Tupec vsetkych tupcov…

    Odpovědět
  5. Rudolf K.

    Čim to je, že sa takáto inštitúcia ako regulačný úrad len „domnieva“? Čo je to za štátna inštitúcia, že vydáva do médií takéto nepodložené alibistické tvrdenia? Kto je to, čo rozširuje tieto vyhladáva a zveličuje tieto nepravdy?

    Odpovědět
    1. JP
      JP

      Pokud se mýlí, může se SkyWay obrátit přímo na ní, případně na soud, aby to varování stáhla.

  6. Tono

    Buduci „milionari“ nie že by som Vam neprial bohatsvo ale tady cesta nevede. Jeden z hlavných dôvodov je že fyzika má svoje zákony a tie nepustia… Prosím vygooglite si systém Maglev a jeho masívne podpery včítane mohutných horizontálnych nosníkov. Priehyb nosnej konštrukcie sa dá do istej miery technicky eliminovať predpätím nosníka, avšak je účinný len pri konštantnej hmotnosti nákladu. Problémom je aj vietor, ktorý menej dimenzovanú sústavu nosníkov a vozidiel rozkmitá.
    Z technického hľadiska sú nereálne tiež vizualizácie projektu Skyway na tenkých nestabilných nosníkoch.
    Je zaujímavé, že autori projektu sa vyhovárajú na prebiehajúcu tzv. „certifikáciu“ , bez toho, aby reálne technické riešenie bolo odskúšané …. Kto bude certifikovať? Úradníci ? Čo budú certifikovať? statiku? Farbu vozidiel? Na základe čoho budú certifikovať keď prototyp neexistuje? (pomalé vozidielko v prezentácii v Minsku pohybujúce sa kmitavo na oceľovej konštrukcii snáď sa nepovažuje za prototyp, vhodné je len pre deti do lunaparku …)

    Ak si odmyslíme všetky technické nezmysly, kktoré sa v projekte uvádzajú ( stožiare vzdialené od seba aj 5000m, rýchlosť montáže aj niekoľko km denne , bezkonkurenčne nízke náklady na energiu, tak si treba položiť pár jednoduchých otázok.
    prečo tento projekt už musel jednu krajinu opustiť?
    prečo všemocný prezident bieloruska, jednoducho nezastreší finančne tento projekt a nezaplaví ním celý svet?
    prečo je príslub odmien pre získavavanie nových členov, keď nie je z čoho? ( ak nie práve z Vašich )
    prečo si nemôžete preštudvať celý zmluvný a finančný mechanizmus a rozhodnúť sa či už ako nadšenec, alebo vizionár investovať do projektu ?
    Mne z toho vychádza iba jedno . VEĽMI VEĽMI VEĽMI dobre prepracovaná pyramída

    Odpovědět
    1. Rado

      Ahoj Tono, super odpoved, neda mi nepodporit ta. Mna kontaktoval kvoli skyway jeden byvaly financny poradca a prisiel za mnou s tym, aby som do skyway investoval, pretoze na tom zarobime obaja… vsetko znelo prilis dobre na to, aby to bola pravda, ale aj napriek tomu ma to zaujimalo, kedze skyway je istou formou zeleznice a zeleznica je mojou laskou.
      Kazdou jeho vetou som vsak zistoval, ze mi nieco nesedi a uplne to zabil ten vymakany pamflet, co som dostal na prestudovanie 🙂 obrazky sice nadherne, fakt pekne spracovane, no su to len obrazky… dizajn pekny, ale technicky je to katastrofa. ZELEZNICA TAKTO NEMOZE FUNGOVAT! Styk koleso-kolajnica je overeny uz viac ako dvesto rokov a pri tvare kolesa a kolajnice sa dosialho evoluciou ultimatnej bezpecnosti a spolahlivosti. Skyway vsak tento princip ponizuje a roznymi nezmyslami vyjadrenymi vo forme akoze fyzikalnych prepoctov v letaku vyzdvihuje ten svoj „objav“. Zial, „objav“ je pre beznu prax nebezpecny a podstatne stratovejsi ako povodne zeleznicne koleso, ktore ma jeden okolesnik a presne predpisanu stupavost a polomery. Skyway ma ploche kola a dva okolesniky….to moze fungovat na rovnej trati dlhej 20m na presun zeriava na stavbe a vlastne, tam to aj funguje. Zastanci skyway nech rychlo zabudnu, ze tymto stylom mozu fungovat na vysokorychlostnej prevadzke. Ako take koleso moze prechadzat oblukmi? Za tym je vsak kopa teorie. „Investori“, ktori nemaju ani sajnu z technickeho hladiska o com pisem, nech prestanu citat rovno tu a nech si otvoria aspon wikipediu pre zakladne informacie… alebo nech sa do mna pustia, ak si trufaju, zeleznici sa venujem dvadsat rokov, z toho desat pracujem ako rusnovodic… a ak zacnu namietat, ze to nie je zeleznica, tak to len bude svedcit o tom, ze nevedia po technickej stranke nic.
      Zatial staci. Uvidime, ako sa bude tato diskusia rozvijat. Po technickej stranke rad vysvetlim ovela viac veci.
      Ak vsak aj nadalej niekto vaha, ci investovat, nech sa opyta toho, kto ho lanari, ze kolko uz na tom zarobil…ak sa len nevinne usmeje, je to jasna sprava.
      🙂

  7. Honza Prachař

    Všude kde vystupuje Karel Stolarik z Opatova tak to smrdí podvodem. Jenom láká lidi na různé projekty, vydělá prachy a sere na vás je to podvodník!

    Odpovědět
  8. Milan

    Psi štěkají a karavana jde dál

    První projekty SkyWay se již od května roku 2018 realizují ve Spojených arabských emirátech. V SAE se budují tratě, výrobní kapacity, univerzita, showroom a další. První etapa výstavby představuje hodnotu 10mld. USD.
    Zatím více než 50 významných světových sdělovacích prostředků jako je Daily Telegraph, The Tribune, Daily Mercury a další o těchto událostech informuje veřejnost.
    V krátké budoucnosti v řádu měsíců se dozvíme o dalších významných událostech v rozvoji technologie SW.

    Právníci skupiny společností SkyWay háji zájmy svých drobných i velkých investorů a já doporučuji pisatelům podobných “informací”, aby čerpali z ověřených aktualizovaných zdrojů a neupravovali je.

    Podívejte se na videoreportáž z probíhajícího soudního procesu v Litvě:
    https://vimeo.com/308065597?fbclid=IwAR31LY4CZw9noLQk-isK7OQBfb-b1QhAK4rqWEh3baNpIAzjmRQMLFqemuY

    Souběžně probíhají další procesy i na nižších úrovních.. Několik jich je již úspěšně završeno. (např. v Rakousku, Dánsku ..)

    Chápu, že některým finančních poradcům odcházejí klienti, ale neměli by používat polopravdy a nepravdy nebo informace několik let staré, bez toho, aby je akualizovali.

    Dnes již podobné “foukání proti větru” karavanu nezastaví, ale může poškodit některé současné i potencionální investory a další rozvoj technologie.

    Odpovědět
    1. JP
      JP

      Reportáži v ruštině, kterou si zjevně natočil sám SkyWay, nerozumím. Ale čemu rozumím, jsou varování centrálních bank a regulačních úřadů. Ještě jsem neviděl ani jeden regulační úřad či centrální banku svoje varování stáhnout:
      Varování před SkyWay:
      – Centrální banka Litvy: https://www.lb.lt/en/news/bank-of-lithuania-warns-skyway-activities-in-lithuania-illegal
      – FMA (Nový Zéland): https://fma.govt.nz/news-and-resources/warnings-and-alerts/skyway-capitalskyway-group/
      – FSMA (Belgie): https://www.fsma.be/en/warnings/first-skyway-invest-group-limited-skyway-capital
      – ČNB (ČR): https://www.cnb.cz/cs/spotrebitel/ochrana_spotrebitele/upozorneni/upozorneni_euroasian_rail_skyway.html

      Nikdy jsem neviděl žádné články o SkyWay v Daily Telegraph, The Tribune a dalších, které citujete, takže buď sem dejte odkazy, nebo se to nestalo. Také byste měl doložit budování tratí, výrobních kapacit a dalších věcí v SAE, nebo se ani to neděje.

Vložit příspěvek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *