Regulátoři varují před SkyWay Capital

Regulátoři varují před SkyWay Capital

Novozélandská FMA rozšířila řadu národní regulačních úřadů, které varují před projektem SkyWay Capital.

SkyWay se prezentuje jako automatizovaný nadzemní dopravní systém podobný vlakům, u něhož rychlost může dosahovat až 500 km/h. Tento projekt je ve vývoji a nabízí lidem, aby do něj investovali formou nákupu akcií a vydělali peníze.

Společnost First Skyway Invest Group Limited, která za projektem stojí, sídlí v Londýně.

Ovšem podle regulačních orgánů České republiky, Belgie, Nového Zélandu, Estonska a Litvy je SkyWay Capital projekt, který nemá oprávnění nabízet jakýkoliv typ investic.

Belgický regulační úřad FSMA dokonce konstatoval, že SkyWay Capital vykazuje znaky pyramidové hry. To by znamenalo, že žádné skutečné obchodní aktivity neprobíhají, žádný dopravní systém ve vývoji není, pouze se od veřejnosti vybírají a přerozdělují peníze.

Podobné články

47 komentářů

  1. Profilový obrázek
    Rada

    Proč by to mělo dopadnout stejne? Je to dopravní technologie? To musíte hned protivsemu říkat ze je to podvod? Vaše stránka je taky podvod.

    Odpovědět
    1. JP
      JP

      Protože po letech slibů Skyway nikde nic nenasadil ani nezprovoznil, jeho „koncept“ je nefunkční.

    1. JP
      JP

      Tak v diskuzi pod článkem o Five Winds a Lianoře už máte hezkou řádku lidí, kteří si stěžují, že je to podvod, že už rok nejsou peníze, jen sliby… Tady se Skyway to dopadne stejně.

  2. Profilový obrázek
    Rada

    Kdepak já investují do obou společnosti 👏💪👍. V tom je ten háček mužů si investovat kam chci! A ani regulátor mě v tom nezabrání 😉

    Odpovědět
  3. Profilový obrázek
    Rada

    Jasné, opět pan JP,…
    vidí upozornění Regulátorů a hned zaleze do díry 😃
    Hned je všechno špatně 👍 pořad dokola🙈

    Odpovědět
    1. JP
      JP

      Copak, už se bojíte naštvaných investorů do FWAMu a Lianory, kteří jsou rok bez peněz, tak utíkáte ke SkyWay? 😀 😀 😀

  4. Profilový obrázek
    Horak

    SkyWay je tecnnicky nezmysel, predpaty nosnik o dlžke 500 až 1000 m by sa neudržal / pri tych rozmeroch, ake su prezentovane /ani sam bez vagonov. Predpaty nosnik sa musi vyrobiť v jednom kuse, nemože byť zvarany, ako vyrobia nosnik 500 m dlhy ? ako ho prepravia na stavenisko ? či je to riešitelne, to sa da vypočitať pomocou statiky a dynamiky, Nie je potrebne budovať skušobne polygony.Predsa ked sa ide budovať most, tak maximalne sa urobi model v nejakom meritku, nebuduje sa most skušobny, a ak vyhovie, tak vedla postaviia most definitivny, Buduje sa na zákade presnych vypočtov a tak by to malo byť aj so SW. Ake to budu stlpy, ktore odolaju zemetraseniu aj teroristickemu utoku ? čital som, že nielenže bude nizka spotreba energie, ale bude mať sw nadbytok a bude elktrinu dodavať do siete, čo ma byť dalši prijem pre investorov .

    Odpovědět
  5. Profilový obrázek
    Horak

    buduje sa skušobna trať v Bielorusku, teraz za X -milionov sa bude budovať skušobna trať v SAE, atd.Ved po stranke statiky aj dynamiky sa da vypočitať, či navrhnuty system strunovej dopravy vyhovuje , a treba budovať, Ved ked sa ide stavať most cez rieku, tiež nepostavia vedla skušobny a až potom „na ostro “ Medzi stlpami ma byť vzdialenosť až 1000 m .Som zvedavy, ako vyrobia predpaty nosnik dlhy 1000 m / nemože byť zvarany, musi nbyť z jednoho kusa / a ako ho dostanu hore, ak bude važiť cca 350 ton ?

    Odpovědět

Vložit příspěvek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *