Do virtuálního světa se chystá vstříc svým fanouškům anglický fotbalový klub Manchester City.
Po mnoha letech zažívají virtuální světy renesanci díky blockchainovým technologiím, které přinesly kryptoměny.
Blockchain totiž umožňuje bezpečné a transparentní digitální vlastnictví pro všechny, čehož se dá finančně využít.
Manchester City proto uzavřel spolupráci se Sony a začal budovat digitální verzi svého stadiónu v metaversu (virtuálním světě).
Projekt je zatím v ranné fázi, ale konečnou vizí je, aby se virtuální stadión stal místem pro fanoušky, kde budou moct sledovat zápasy, setkávat se hráči a komunikovat spolu.
Tým vše může náležitě zpeněžit prostřednictví placených přenosů zápasů, fanouškovských digitálních předmětů a tak dále.
Do digitálních světů se postupně pouštějí rozlišné velké firmy. Velké plány má v této oblasti Facebook, jehož mateřská společnost se kvůli tomu nedávno přejmenovala na Meta, první virtuální pobočku představila například také jedna z největších bank na světě JPMorgan.