Internetoví giganti pokračují v tažení proti kryptoměnám, jako poslední se přidal poskytovatel e-mailových služeb MailChimp.
Reklamu na kryptoměny začaly odmítat Google, Facebook a Twitter, přičemž v některých případech je zákaz omezený pouze na prodej kryptoměn.
MailChimp, který se specializuje na e-mailové marketingové kampaně, ale oznámil velmi radikální krok, přes jeho služby neprojde nic, co se kryptoměn týká jakkoliv.
Může se tedy jednat například jen o elektronické knihy na téma kryptoměn či oznamování konferencí, poslat zprávu přes MailChimp už nepůjde.
A to navzdory tomu, že provozovatelé této služby uznávají potenciál blockchainových technologií, pouze se domnívají, že je s nimi v současnosti spojeno příliš mnoho podvodů.
Jedná se tedy o další službu, která není ochotná rozlišovat mezi zneužívajícím a zneužívaným a aplikuje paušální zákaz.
Tento nový trend se ale nelíbí firmám a lidem pracujícím s kryptoměnami, a tak se kryptoměnové asociace z Koreje, Číny a Ruska spojily v jednu iniciativu, která se chystá žalovat Google, Facebook, Twitter a Yandex, protože se domnívá, že tyto společnosti vytvořily nelegální kartel s cílem společně bojkotovat digitální měny.